Zapíš si, ako si sa cítil po každom tréningu

Založ si tréningový denník a zapisuj si svoje pocity po každom cvičení, bicyklovaní, behu alebo hraní nejakého športu.

To, čo robíš je len na tebe.

Vďaka tomuto sa môžeš vrátiť k svojim zápiskom, keď sa práve necítiš na tréning.

Zvyčajne si zapíšeš veci ako: ,,Cítim sa vynikajúco/Som rád, že som úspešne dokončil dnešný tréning/ Cítim sa silnejšie ako predtým/ Mám zo seba úžasný pocit”.

Toto sú presne tie pocity, ktoré chce mať každý pred tréningom. Pomôže ti to prekonať lenivosť a motivuje ťa to k tomu, čo si sa rozhodol dosiahnuť, keď si s tým začínal.

Daj si cieľ, ktorý chceš dosiahnuť

Nastavenie si špeciálnych a dosiahnuteľných cieľov je taktiež kľúčom k motivácii. Cieľ ako napríklad: ,,Chcem behať viac” nie je dostatočný.

Namiesto toho by tvoj cieľ mal byť niečo konkrétnejšie ako napríklad: ,,O 6 týždňov budem schopný zabehnúť dvojnásobnú vzdialenosť ako dnes”.

Keďže tvoj cieľ má byť výzvou, nemal by byť nereálny. Treba nájsť zlatý stred medzi ľahkými cieľmi a tými nesplniteľnými.

Určovanie si cieľov, ktoré sú príliš ťažké môže viesť k ich nesplneniu a následnej demotivácii.

Takže veľa šťastia pri výbere tých pravých cieľov.

ako sa motivovať

Každý mesiac si daj svoju fotku na viditeľné miesto a hovorte si: ,,Už budem vypadať iba lepšie”

Túto metódu ako sa motivovať využíva veľa ľudí a naozaj funguje. Každý cvičí pre svoje zdravie a samozrejme aj preto, aby vypadal čo najlepšie.

Nezáleží na tom, kde tú fotku umiestniš.

Či už je to tvoja izba, kancelária alebo aj tapeta mobilu, či plocha počítača. Hlavné je, nech je viditeľná čo najčastejšie.

Nezabúdaj na to, že ti pripomína to, že chceš vypadať už len lepšie a nikdy nie tak ako vypadáš na tej  fotke.

Raz za mesiac alebo tebou určený časový interval ju vymeň aby si dosiahol čo najlepšie výsledky.

Nájdi si partnera na tréning a motivujte sa navzájom

Všetko ide lepšie vo dvojici, toto určite nie je výnimka. Zober so sebou do fitka kamaráta, choď si zabehať s frajerkou, alebo vybehni na bicykel so sestrou.

Viete ako vybrať správny srvátkový proteín? Pozrite si náš výber 5 najlepších srvátkových proteínov.  Zobraziť článok

Nezáleží na tom, kto to je. Ide o to, aby vás to oboch bavilo a navzájom sa podporili. Nie je zlé, keď v tom súťažíte. Práve toto je kľúčom k motivácii.

Pochváľ sa svojimi úspechmi a ukáž ostatným, že to čo pre seba robíš má význam

Máš pocit akoby si nedostal dostatok pochvaly, uznania alebo pozornosti za to, čo robíš?

Nie je zlou voľbou povedať kamarátom alebo rodine, čo ťa teší na tvojich tréningoch.

Samozrejme tu pomôžu aj sociálne siete.

Jedna fotka na Instagram nikdy nezaškodí a ak si pochvalu zaslúžiš, určite sa ti dostane. Som si istý, že ťa motivuje k lepším výsledkom.

5 Tipov ako sa motivovať k lepším výsledkom
3.7 (73.68%) 19 votes

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here