Dynamický strečing s Michalom Barbierom + (VIDEO)

0
strečing michal barbier

Dnes tu máme krátky článok, v ktorom sa dozviete ako správne previesť dynamický strečing. Takýto druh strečingu je skvelý spôsob ako predchádzať zraneniam. Doprajte si ho pred každým tréningom.

Michal:

Ahojte, Tak minule som Vám ukázal súbor cvikov v rámci statického strečingu a dnes ideme na dynamický, ktorý tvorí súčasť rozcvičenia pred tréningom. Dynamický strečing má na rozdiel od statického aktivujúci účinok, čo znamená že tvorí ďalšiu časť “ideálnej” rozcvičky 🙂 Ako sme si už mnoho krát spomínali tak rozcvičku tvorí zahrievačka, kĺbová rozcvička a dynamický strečing. Video je rozdelené na 2 časti. Prvú časť tvorí strečing na dolnú časť tela a druhú zas strečing na hornú časť tela. Dynamický strečing má mnoho benefitov. Teraz si uvedieme len pár tých najdôležitejších:

  • Ideálne aktivuje svaly a iné tkanivá pred záťažou
  • Natiahne nám svaly po celej dĺžke, čo nám časom pomôže zlepšiť naše rozsahy
  • Na niektoré partie má tonizačný účinok ( “naladí” a prekrví nám partie, ktoré rozcvičujeme na plánovaný tréning, čo nám môže pomôcť k lepším výkonom )
  • Zníži nám riziko poranenie svalov, šliach, kĺbov a väzov
  • Zvýši nám schopnosť učiť sa pohyby
  • Zvýšená pružnosť

Písal som že len pár ? Verte mi je ich viac. Každopádne pozrite si čo som si pre vás dnes prichystal z tohto čarovného strečingu a dajte mi vedieť ako to dopadlo. Podelte sa s vašimi postrehmi. 🙂 Držím vám palce a prajem kvalitný tréning.

Napísať odpoveď

Please enter your comment!
Please enter your name here