DomovŠportStreet workout a kalistenikaChceš vedieť HLBOKÝ DREP? Toto rob každý deň!

Chceš vedieť HLBOKÝ DREP? Toto rob každý deň!

Ak si myslíš, že drepy sú jednoduchý cvik, tak máš pravdu. Napriek tejto skutočnosti väčšina ľudí nedodržiava správnu techniku pri drepovaní. V dnešnom videu ti Michal Barbier ukáže ako správne previesť hlboký drep. Poďme sa pozrieť na hlavné benefity drepovania:

  • posilňujú kĺby, väzy a šľachy
  • spevňujú svaly celého tela
  • zlepšujú stabilitu aj mobilitu
  • široké využitie v rôznych typoch tréningu
  • môžete ich využiť na budovanie svalovej hmoty aj na spaľovanie tuku
  • uľahčia vám každodenné úlohy v bežnom živote

Michal:

Ahojte priatelia, Toto video som v hlave držal veľmi dlho a konečne je na svete! Dnes sa budeme baviť o pozícií, ktorú vám odporúčam robiť každý deň ak nechcete stratiť svoje prirodzené rozsahy. 🙂 Hlboký drep je jedna z mala polôh, ktorou začíname túto sériu kompenzačných polôh. 🙂 Takéto “čupenie” ako to ľudovo nazývame, slúži ako super kompenzácia voči nášmu každodennému sedeniu. V tejto pozícií sa nám naťahujú a posilňujú tie svaly, ktoré sa sťahujú a ochabujú počas sedenia. Sú to svaly ako napríklad bedrovo driekový sval (musculus iliopsoas) alebo skupina priťahovačov (adductor longus, brevis, magnus) a iné, ktoré majú v tele dôležitú funkciu. Hlboký drep nám už od narodenia slúži ako oddychová pozícia, v ktorej si naše telo vie v spolupráci s gravitáciou krásne ulaviť. Avšak, človek, ktorý strávi 8 hodín denne na stoličke a potom ďalších 16 hodín bez pohybu v plných rozsahoch by so mnou asi nesúhlasil. Pravda je, že naše telo nie je prispôsobené nehybne sedieť v jednej polohe (geometrii). Ak tak robíme tak časom príde fyzická degenerácia, po ktorej budú nasledovať rôzne typy ochorení a bolestí…

Vo videu ďalej zistíš :

  • Správne prevedenie a ako sa ho naučiť ?
  • Ako často ho robiť?
  • Hlboký drep u detí
  • Drep vs drepovanie
  • Prečo je drep ideálnou pozíciou pre vylučovanie a omnoho viac…

Napísať odpoveď

Please enter your comment!
Please enter your name here

Michal Barbier
Michal sa športu venuje profesionálne. Má na konte niekoľko úspechov. Je taktiež majstrom sveta vo fitness. Špecializuje sa hlavne na freerunning, street workout, kalisteniku a handbalancing. Založil Limitless Academy. L.A, kde organizuje tréningy parkouru, kalisteniky a freerunningu.

E-BOOK

 

ZADARMO!

40 nadupaných strán o výžive, podložených vedeckými štúdiami.

Stačí zadať e-mail

a stiahnuť e-book úplne zadarmo!

Šup šup, na čo čakáš?

ĎAKUJEME!

Skontroluj si email.